Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Karen
Trouwringen Wim Meeussen
Hallo iedereen,Ik vind de trouwringen van Wim Meeussen echt prachtig en ik had dan ook graag geweten wat de gemiddelde prijs is van zijn ringen. Ik heb daar namelijk geen idee van.Alvast bedankt!Karen
Kledij - Accessoires Reacties: 17 12-12-2006 15:35:18

Evelien
zwarte lakschoenen voor bruidkindjes
Hallo,Ik ben op zoek naar zwarte lakschoenen voor mijn 4 bruidskindjes. Kan er mij iemand helpen want dit blijkt niet zo eenvoudig te zijn.Alvast bedankt!Evelien
Kledij - Accessoires Reacties: 1 6-12-2006 21:55:58

A
Gekleurde schoenen maat 39 gezocht
Hoikes iedereenMijn droomkleedje van Linea heb ik al gevonden! Ik begin nu uit te kijken naar elegante bijpassende schoentjes.Wat ik zoek- maat: 39- kleur: (parelmoer)rose of brons- geen al te hoge hak- in prima staatVerkoop jij je trouwschoenen en d...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 6-12-2006 21:54:21

Suryani
Stola
Hallo iedereen,vermits wij midden in de winter trouwen ( 3 februari) heb ik toch wel een stola of een jasje of iets dergelijks nodig.Zo een 'bonten' stola of kleine cape vind ik wel iets hebben. Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden aa...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-12-2006 2:40:30

sandrien
tiara
weet er iemand een website waar tiara's te koop zijn? groetjes sandrien
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-11-2006 16:52:26

an
steunzolen in trouwschoenen?
hallo allemaal,door een probleem aan mijn voeten , ben ik verplicht steunzolen te dragen en ik kan eigenlijk geen dag zonder want dan heb ik te veel pijn. Ik vind echter sowieso dus al moeilijk mooie, moderne schoenen waar mijn zolen inpassen en vree...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-11-2006 7:51:16

Véronique
Bruidsschoenen
Dag allemaal,Op 31 augustus 2007 is het onze grote dag. Onlangs ben ik kleedjes gaan passen in Het Bruidshuis in Merksem en ik heb er volledig mijn goesting gevonden.Tijdens het passen gaf die dame me schoenen van Linea Raffaelli om aan te doen. Het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-11-2006 9:05:48

vanessa
bruidsschoenen sophie sposa
hallo medebruidjes,ik heb mooie schoenen van sophie sposa zien staan in wat bruidsboekjes, maar nu vroeg ik me af waar in belgie (west of oostvlaanderen) kan je die kopen?Groetjes,Vanessa14/07/2007
Kledij - Accessoires Reacties: 8 27-11-2006 19:26:21

Sofie
bruidskingerie
Hallo,heeft iemand een goed adres in het Antwerpse voor bruidslingerie?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-11-2006 12:16:41

sofie
trouwschoenen Leuven
Hey bruidjes in spe,Ik ben op zoek naar trouwschoenen. Weet er iemand een winkel in de buurt van Leuven die dit in zijn collectie heeft?bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 24-11-2006 14:22:17

Veroniek
Gezocht - (bruids)handschoenen
Hoi allenWij zijn op zoek naar witte (bruids)handschoenen om volgend jaar te gebruiken in ons ringkussentje.Als je zelf of iemand kent die de (bruids)handschoenen niet meer moet hebben, zou het ons enorm helpen!Alvast bedankt!GroetjesVeroniek20 07 20...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-11-2006 19:16:35

Pat
couture jetty Beveren
Hallo,Dit weekend ben ik naar de trouwbeurs in Wieze geweest. Daar stond een stand van Couture Jetty in Beveren. De dame die de uitleg gaf stond mij wel aan. Men doet er ook aan maatwerk met zelf uit te kiezen stoffen. Heeft iemand ervaring met Coutu...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-11-2006 8:25:27

nadia
horloge
HalloIk had ergens gelezen op een trouwsite dat de bruid de dag zelf geen horloge draagt.Nu vroeg ik mij of er bruidjes zijn, die dit wel doen??Ik kan me niet voorstellen dat ik een hele dag zonder horloge moet lopen. Ik zou constant aan iedereen vr...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 13-11-2006 8:15:58

kathleen
kousenband minnie mouse
Hallo,mijn zus en schoonbroer trouwen volgend jaar op 13 oktober. Vermits zij allebei hevige Disney fans zijn, zullen een aantal zaken op hun grote dag daar naar verwijzen (vb. de tafelnamen)Ik zou het nu wel leuk vinden om mijn zus een kousenband ca...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-11-2006 0:40:01

Kelly
Nieuwe bruidsschoenen te koop - maat 38
Hey bruidjes, Ik ben ondertussen al enkele weken gelukkig getrouwd, maar ik kom toch nog graag een kijkje nemen op deze site.Ik wou jullie laten weten dat ik mijn bruidsschoenen verkoop.Ik heb ze gekocht voor 65 euro, maar nooit gedragen (ik ben nadi...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-11-2006 15:26:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...